poniedziałek, 18 kwietnia 2011


8.

'Kochać to nie znaczy zawsze to samo,
kolejną masz za sobą znowu noc nie przespaną,
kochać to nie znaczy zawsze to samo,
choć kochasz wciąż tak samo w nocy jak o piątej rano.'


David, wiem że czasem się kłócimy ale na prawdę chcę Ci

 powiedzieć, że kocham Cię nieodwołalnie & bezwarunkowo . 

<3

Dziękuje to za mało !

Niech będzie pięknie ogarnijmy ten bałagan, nie chce s

 więcej kłócić,mam dość tych sprzeczek,bo wiem, że czasem 

Cię denerwuje, ale wiem też, że Ty kochasz mnie tak samo 

jak ja Ciebie za to jaka jestem, a nie za to jaka mogła bym 

być.

Najważniejsze jest to co jest między nami, że kochamy się 

nawzajem, nie zniszczy tego nic i nikt.

Po pierwsze zdradzę Ci sekret schowaj go w sobie, wiesz

najszczęśliwsza jestem gdy Ty jesteś koło mnie. I może się 

powtórzę powiem Ci że kocham Cię najmocniej na świecie, 

nikogo tak bardzo nigdy nie kochałam.

Pamiętam jak poznaliśmy się około 2 lata tamu. 

Potem nasza znajomość zanikła , lecz gdy przyszłam do 

gimnazjum coś się zmieniło , coś zaiskrzyło .  

Pamiętam ten piątkowy wieczór gdy siedzieliśmy na 

przystanku i trudno nam było rozpocząć rozmowę . 

Pamiętam też początki naszego chodzenie , gdy tak trudno 

było rozmawiać . Lecz po jakimś czasie to się zmieniło .

..ale muszę stwierdzić bardzo poetycko że ostatnie dwa 

tygodnie były POJEBANE i CHUJOWE ! 

No to kończę bo , eee , PAA ! <3 

Olek idzię do domu  .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz