wtorek, 19 kwietnia 2011

12.
Kurwa wkurwiam się nie mam co rb ! a Tatusieek koło mnie ! <333 Lubię too ! ; DD
także tego może cos nappiszę . No bo tego no Olek nie ma czasu ze mną pisaać czy coś takiegoo .. nie wiem .;D A Dasia nie mawięc DUPA . ; // 
no a mi się KURWA nudzi jak CHUUJ ! 
a właaśnie przypomnialam sobie ! 
- O chuj mi wszedł do dupy !
- ahahahaha !
Ogólnie to dziś było bardzo fajnie , nie raz prawie wpadłyśmy pod autoo . ale too nic !  <3
aa no i jeszcze wcześniej byłyśmy u Lee .. i tego noo .. robiłyśmy sobie słit foty w lusterku . ; *** <33
Jakby to powiedziała Lee ,, dzień zaliczony zupełnie do udanych"
czy coś takiego , mniejsza z tym . ; )) 
Nie mam zielonego pojęcia co maam pisać .  ; // 
ale nudzi mi się więc będą to na pewno jakieś bzdury . ; PP 

A może i nie będą bo mnie mamuuusia wołaa ! <3

ale dopisze że tego no , dziś w szkole było bardzo , bardzo przyjemnie hehe . ; DD 
Tylko tak cholernie mnie bolał brzuch , to była katastrofa ahahahaha !

A teraz fotyy ! ; D 

 Sory ale nie mogłam sie powstymać , więc bez fochów jak cooś !
 Z Olą ! <3
 Jakieś takie nie wiadomo coo . ; PP 
 Dziewczyny ! ; * 
 Z przedwczoraj . ; D
 wiałooo ! ; * 
Oleeeeczka ! <3

 ahahaha ! ; * 
ajć . 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz