sobota, 23 kwietnia 2011

24.
Nienawidzę jak ktoś mnie ocenia nie znając , wiem co mówią o mnie jakie chodzą pogłoski i mogę mówić że mam to wszystko w dupie , ale tak nie jest . Bolą słowa osób które mnie nie znają a się wypowiadają . Zawsze sądziłam że , jeśli ktoś trzyma ze mną , jest w porządku to i ja będę . Nie ma potrzeby każdemu włazić w dupę tylko po to by mnie lubiano , jeśli nie darze kogoś sympatią to po co mam udawać ? Cieszę się że mam garstkę osób które wiedzą jaka jestem naprawdę , znają mnie na tyle że mogą się wypowiadać na mój temat . Jeśli ktoś mówi o mnie znając mnie powierzchownie , bądź jedynie z plotek to przepraszam bardzo , ale co taki ktoś może o mnie powiedzieć ? Nie wie jaka jestem , jakie mam problem i jakie nastawie do otoczenia . 

Dobra kończę bo mnie kurwa wkurwia taki jeden chuj na gg ! 

Leee tęsknię . ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz