środa, 20 kwietnia 2011

15 . 
Kurwa , tak mi jest jakoś inaczej . No ale lubię ten stan . Świat staję się taki inny jakby magiczny , piękniejszy. Ludzie bez problemów nienawiść , ból , gniew wszystko znika . To wspaniałe uczucie lekkości które nas ogarnia przez dłuższy moment. Może stajemy się trochę bardziej `ślepi` niż zwykle . Ale chyba czasem warto poddać się działaniu tej ślepoty a zwłaszcza w chwilach z najlepszymi przyjaciółmi .  Choć teraz nie jest tak miło jakbym chciała , jestem senne i nic mi się nie chce a powieki same mi się zamykają  . Nie odczuwam żadnego bólu lecz , czuję się inaczej niż zawsze . Myślę że ten dzień jest w 100% udany . Zapewne chciałabym by się powtórzył . I to nie jeden raz .  

I chciałam dodać że Kocham was dziewczynki ! <3

A teraz dodam zdjęcia z tego nie zapomnianego dnia ! ; 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz