sobota, 23 kwietnia 2011

25.
Przepraszam ze dodaję tak notkę za notką [ oczywiście nie pobiję Olki z prędkością dodawania notek ]  no ale potem już nie będę na kompie bo mi się już nie chcę . A to co chcę teraz napisać nie będzie miało nic wspólnego z poprzednią notką .


A więc znowu pokłóciłam się z Davidem , i jak zawsze o głupotę . Zdarza się nam to prawie codziennie . ; / Oczywiście zawsze jak się godzimy to mówimy że musimy się zacząć starać by się nie kłócić itp . No ale następnego dnia znowu to samo . ; C
Już mi się nie podobają te kłótnie , wcale nie są zabawne . ; ( Coraz bardziej mnie to dołuję . Niby zawsze prze zemnie one są , bo zrobię coś co on uważa za totalną głupotę . Mówiąc mi jaka jestem pojebana : // chce bym tego nie robiła .  ;D  Przeważnie jest tak że się z nim nie zgadzam . ; //  Kurwa nie chce mi się już o tym pisać bo coraz bardziej wprowadza mnie to w ponury nastrój .  


Mam nadzieje że zdarzy dziś przeczytać tą notkę, zadzwoni i już nie będziemy się kłócić .. ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz